Tuesday, May 7, 2013

already 20 y/o

Asalammualaikum
20 already, yeahh
sebenarnya aku rasa syahdu sikit
al-maklumlah umur dah start masuk 20
mana ada belasan dah
syahdu jugaklah
dah besar aku, bila aku fikir balik
dan bertambah tanggungjawab aku
insyaAllah aku buat yang terbaik 
amin

masa kat sepintar aku ada bhai, usamah
sebabnya aku lahir sama hari dengan dia HAHAH
pls nak stokin comel korea :D

people grown up, but not maturity

yeahhh, aku macam tu kot rasanya
HAHAHA
thanks for all the wishes
i lappp youuu muah muah
kawan-kawan 0610, matriks and tak lupa envy'ss
thanks for the cake, birthdayy pranks HAHA










* 20 is the starting of an adult, but not me ;p *

p/s : mama and abah kalau nak bagi hadiah pon boleh hehehe
along hutang polaroid dah dua tahun ha
ib, angah nak bantal and patung kat setia city mall tu heheheeh
kepada 0610 gegirls semua hutang kiss dengan aku, and hadiah, thanks yg wish kat sms, twitter and wechat ;*
kepada kawan matriks, terima kasih wish aku yang gila tak matured haaaa, thanksss million times
kepada Envy's terima kasih birthday prank, cake and tepung, patutnya korang bagi sabun basuh baju, sekali RM2 untuk basuh baju tepung jagung aku kata dalam mesin basuh muahhhh ;*
thank you, i love you and i miss you zillion timess



No comments:

Post a Comment