Monday, February 11, 2013

Happy Chinese New Year

Asalammualaikum
okay ni cerita semalam
aku ni hapdate cerita bila aku keluar rumah je heee
kalau tak aku dok rumah ye lah
korea, tidur makan, korea tidur makan
tapi fyi aku kat rumah lagilah tak makan
lebih tepat lagi, malas nak makan
ye makan pon malas
tapi kalau keluar rumah aku akan cakap
" hidup untuk makan yeah!! "
bukan nak cakap mama masak tak sedap, sedap je
tapi kan aku jenis bila makanan sedap kat depan mata jadi kurang berselera
bila makanan takde barulah nak berselera
#TypicalHawa
hahaha

semalam Chinese New Year
pergi rumah auntie pek
yeahh first time seumur hidup aku beraya rumah orang cina
not bad, okay je
paling happy dapat angpow
weee
tu yang paling happy
aku ni kan memang $.$
okay lah petang ni lepas zohor kot nak pergi shah alam lagi
nak shopping sikit sekali tukar duit RM ke WON
mak bapak gue dapat pergi Korea T.T
heshh kalau UniMap, balik lambat sikit memang gue dapat pergi =='
its okaylah, next time InsyaAllah
amin
i miss my girlfriends, weyh korang khamis dating yok!!


* Gong Xi Fa Cai *

p/s : Happy Chinese New Year peeps, spread the loves :)
btw, Alhamdulillah :DD

No comments:

Post a Comment