Friday, December 14, 2012

Kampung Tengah Tok Pulau


asalammualaikum
entry hari ni memang agak basi lah kan
Program Inovasi Sosial UniMAP 2012
7 - 9 Disember 2012
sorry ni pon gambar combine henpong aku dengan camera kak azi
abang aswad tak dapekk lahhhh
heeee
gambar ni general lahhh
actually, ni blog aku, ikut suka aku lah nak letak gambar siapa
heeee :D
so, memang banyak kitorang beradik angkat, and family angkat la yeee
moh le kita tengokkk!
aku susun gambar ikut harii naaa
haa tengoklah waktu siang malam dia, aku malas typing :P


















okayy gambar last memang aku sengajakan, HAHAHA
scandal Tok Pulau hee
opss kat situ je okay
bk aku nak letak mana? HAHA
acewaaahhh
kat kampung ni semua best
makanan, orangnya, view mmg tiptop, suasana best
segalanya best
eventhough abah ada sawah pon, kiranya aku tak batak lah jumpa sawah
tapi sebab kat sini ada ramai orang, instead kalau aku gi sawah dengan abah berdua je kan?
kat sini kawan ramai, and we do great memories here :')
missing Kampung Tengan Tok Pulau

* pictures tells a thousand memories instead words *

p/s : okay aku akan rindu adek beradek angkat aku yang gila gaban, 
tok long, tok wan, abang pidoih, pak su hakim HAHA
okay rindu, kbai :))
nanti aku nak buat entry marah, watch out!

No comments:

Post a Comment