Tuesday, December 11, 2012

basikal fixie

asalammualaikum
heee baru-baru ni
last weekend lah 7 - 9 december 2012
budak-budak first year pergi Program Bakti Siswa
ala, kiranya program anak angkat gitulah
entry kali ni bukan pasal program ni, tapi kat sana aku jumpa basikal FIXIE
FIXI atau FIXIE
mana satu ek?
camtu ke ejanya?
tah aku hentam je
heee
abah, beli basikal fixie? satu pon jadilah
okay, aku agak batak sebab aku tak pernah naik basikal fixie ni
basikal biasa, aku pakarlah cewaaahh
macam best lah
 abah, nak satu hee
aku suka color diaa, fluorescent gitewww
 i loikee :))
lain macam kot basikal tuh
tapi slack sikit hooooo dia punya
seat dia, tu dia keras bagai, sakit yang "bawah" tu
palang dah lah straight, jeeeee
gilosss
fixie bukan cam basikal old school tu haaa
lelaki ke, perempuan ke, silap bawak memang senak wooo
syahdu je muka nanti HAHA
kat Kg. Tengah Tok Pulau ni lah aku naik fixie
nebes aku HAHA



nasib baik scandal aku pegangkan acewaaahhh
HAHA
 ok tu je 
wassalam :)

* peace yo! *

p/s : nanti aku hapdate cerita Kg. Tengah Tok Pulau bila aku dah dapat gambar dari abang aswad, kak azi and abang azri weee

No comments:

Post a Comment