Tuesday, September 11, 2012

true story


tak payah nak true story sangat
actually tatau nak bagi tajuk apa :))
tadak benda nak habaq mai pong
oh ye aku sekarang speaking malay ada slang utagha hahaa
maklumlah 4 tahun nak duduk utagha
sekarang ni okayy lah jugak duduk sini 
so-so atau perancisnya --> comme ci comme ca
heeheee madame kena bangga dengan aku weee
hahaaha
 aku malas nak type so aku nak tunjuk je lah roommies baru hahah
meet Nur Syahidah Farahan
katil bawah aku, penang mari fellas
"pakat-pakat mai sini pulau pinang menanti HAHAH"
tapi sedihnya semalam rumah aku kena rombak
memang F lah kan :'(
penat orang angkat barang dah setting sana sini dalam rumah ni dia suruh pindah pulak memang shitto
oh ye nanti aku tunjuk shitto ok hehehe :))
papai



*new chapter in my life*

p/s : Ya Allah, permudahkanlah urusanku dan berkatilah segala urusanku, amin.

No comments:

Post a Comment