Tuesday, September 18, 2012

awayy from Selangor

ohh maii
aku rasa sekarang lahh waktu aku rasa tersangat free nak cerita pasal  UniMAP
hoho apa perasaan aku kat sini
confirm sedih dan homesick
weyhh jauh baq hang
gila weyhh
tapi aku fikir empat tahun je kat sini
HAHA
dulu masa sekolah pon fikir camni
5 tahun je HAHA
empat tahun aku boleh jadi macam-macam
mungkinnnn....

aku bertambah gemuk?
aku makin cun?
aku makin pandai?
aku boleh selesaikan degree aku dengan cepatnya?
 no one knows, wallahu'allam

doakan aku yang terbaik kat sini
ye jumpa orang baru, kawan baru, lecturer baru
suasana baru
semua baru
BARU and BARU

aku berharap aku makin rajin kat sini
UniMAP ni adalah universiti kejuruteraan
no 6 dalam Malaysia selepas RU University
memang baru, baru 10 tahun ditubuhkan
ye cerdik pandai kat sini semua
kalau tak cerdik tak masuk Uni kan
tapi kena ingat sebenarnya ada orang nak masuk Uni tapi tak berpeluang
ya, aku bersyukur
terima kasih Ya Allah



Universiti Malaysia Perlis (UniMAP)

course aku Kejuruteraan Alam Sekitar
pendeknya PPKAS
konon komersial nama tu HAHA
ish tak boleh gelak kay, PPK aku tu
go PPKAS!!
InsyaAllah aku tamat grad 2016
doakan aku semangat nak teruskan degree ni
mengikut perancangan aku, aku nak further study jadi professional engineer
aku nak title Ir. tu

* Ir. Siti Hawa binti Abu Bakar *

InsyaAllah, aminn

p/s : jangan tak dak orang nak kahwin dengan aku sudah HAHA
OH YA, mood homesick sekarang, and i miss my friendss :)


No comments:

Post a Comment