Monday, May 7, 2012

me, birthday!

heyyy
today my birthdayy
tapi aku demam, tu yang tak best tu
tapi takpe, syafakillah hawa!
banyak dosa kot aku, sakit itu penghapus dosa kan?
hehheheh, terima kasih pada semua yang wish aku lahhh
i lap y'all lahss
hehhehheh
kat twitter, facebook, and ada gambar best gak!
orang pertama aku call, balau!
partner sehati sejiwa aku
ada gak yang buat blog pasal aku punya birthday
atiq and ezyn
ni mana yang aku stalk lahh
cekgu sekolah pon ada wish aku 
thanx muchos lahhh
yang tak berapa nak sangka lah kan
madam norhana sama birthday dengan aku heeee
thanx wishes from sms too
kawan sekolah rendah, menengah, kawan tuisyen, matriks
terima kasih daun keladi :)


***********



nie twitter punya, heee
jimat ruang, so aku combine kan lah, hehehehe



kat muka buku!
thanx, banyak so, amek 6 print screen je ni ha



ha, ni paling best
kiri dari atas, ezyn muahhh
sebelahnya : cake dari maller
okay
bawah dari kiri : zuzu, aji semua lahh
sebelahnya : maller dan permintaan ramainya

****************


gambar ketika aku comel
dari kecik sampai beso aku comel
hahahha


siot ni je gambar sekolah rendah yang aku dapat cari 
hehehhe


gambar kat sepintar a.k.a sekolah menengah 


ha... ni gambar kat matriks :p
aku masih comell


ni gambar hari ni
along bawak makan KFC sebab dia teringin sangat, sekali celebrate lah
hehehe
kecomelan aku tak berubah
weeee
thanx semua

*******************

heheheh, thanks
pada sape yang aku tak sempat call, sorry
aku pon baru je baik demam
sapa yang angkat call aku
sorry la suara nyempreng + sengau
hehhehehe
sape yang tak angkat call aku?
hehehhe, memang paling sayang!!
hahahha :D
thanx semua
i love y'alls lahh
angah sayang mama, abah, ib, along and adek
aku sayang korang semua kawan

*happy birthday to me*

p/s : terima kasih semua, i love you!!!
insyaAllah hari rabu ni aku pergi mid :)

1 comment: