Saturday, May 19, 2012

convocation day

 hari nie aku menghadiri konvokecyen mak cik aku
iaitu adik abah la senang cerita, 
tapi tak sangka la pulak sama hari dengan syima, sepupu aku
anak adik mak aku, mak jang
yeahh this both person enjoying their best day
CONGRATULATIONS
for both of you
graduated from UITM Shah Alam


 syimaa and cik lin 


family picture :)
belah mama


 ha, tiga kereta nie nak tengok cik lin punya convo
rombongan cek kiah giteww


dua-dua atuk laki and perempuan dah arwah
so, 
gantilah dengan mokdey and abah :)


convocation day
omjayy!! hari yang sangat panas
luckily, demam sarah terus kebah HAHA :D


family picture XD 
belah abah 


congratulations syimaa and cik lin :D

soon to be, InsyaAllah
 aminn

* gonna make my family proud *
aminn

p/s : ala, tudung tak berapa betuii na...
oh aji, act aku dah survey, sekarang tengah hot tudung tone and tudung printed.
price affordable macam yang ko nak, soon i'll show you

No comments:

Post a Comment