Monday, April 30, 2012

penat

okay, aku baru duduk rumah dua hari,
dan dua harilah aku bertangguh kemas bilik
bilik aku semak GILA
dan bila aku kata GILA memanglah GILA
kat situlah letak keropok lekor, tisu gulung, tupperware, lampu tidur, toaster, blender, vacuum,
ahhh macam-macam lagilah
bilik aku SERIOUSLY bukan bilik anak dara yang normal
almaklum aku dulu sekolah asrama, jarang balik rumah
lepas tu pergi matriks pulak
memang stor la bilik aku jadinya

sesiapa yang pernah pergi rumah aku confirm tanya

"ko letak barang kat mana yer?"
"itu ini kat mana?"

OMJAYYY
senang cerita mama and abah aku amatlah padan
bagai pinang dibelah dua
umpama bulan bintang-lah
dua-dua pandai beli barang
TAPI tak reti nak pikir nak simpan barang kat mana
hehehehe
hailoh hailoh

and bila aku kemas bilik
mulalah..

"eh jangan buang itu, ini"
"kan boleh guna lagi tu"
"nanti terdesak kita boleh guna"

haishhh
goram eden
memang aku rasa nak mengamuk je tadi
then dah cantik la bilik aku jadinya
okayy dengan 3 plastik sampah plus 1 baldi penuh dengan sampah
phewww
DONE
and
sekaligus aku and mama tarik pelepah kelapa yang menyemakkan pandangan mata
dan bakar la kat tepi padang sekolah abah
YEAH!! we've made it

in addition-lah
ha, practice driving
tapi dalam sekolah abah je
sebab dress code aku pon macam lengai je
almaklum, baru kemas bilik
teeheheheee

okay, gambar makeover bilik aku memang aku taknak show off
kang mentua-mentua kat Malaysia ni, nak aku jadi menantu kang :D

*penat*

p/s : sukacita dimaklumkan, handphone saya hilang :)
so, contact saya dengan twitter or fb :)
mana yang tahu nom ibu dan rumah, rajen-rajen la call, tq :D

No comments:

Post a Comment