Monday, December 12, 2011

Suria KLCC

act weekend ni aku gi UM (Universiti Malaya)
tumpang tidur kat sana sebab nak hang out dengan kawan-kawan aku :)
paling seronok AKU DEMAM
ye sangatlah kesian kat aku
tepuk tangan readers!!
berjalan sakan naaa
hehhehe
 jumaat aku gerak naik bas dari banting ke KTM Klang (dengan anum n padin)
tapi anum and padin destinasi lain dengan aku
KTM Klang tukar ke KL Sentral ambil LRT ke Universiti
sampai UM aku disambut arra, jahan (sama aku tumpang tidur gakk), angah and hazirah
masuk bilik hazirah and angah solat bagai, mula la cot cet kitorang
tapi aku tidur paling awal
act, hari khamis aku da tau ada petanda nak demam tu
tapi aku kan tough 
kening double jerk
aku tertidur la senang cerita
padahal masa tu arra and hazirah melayan 1 litre of tears 
(meleleh ko arra, hazi mata da tutup je la aku tengok)
jahan and angah dah melayan running man pulak
aku tertidur sebab baca komik
hahahaha

esoknya sabtu,
aku jumpa Badak!!!
i miss you badak
sorry tak banyak cerita dengan kau
jahan curi kau!!
tau la hubby and wifey :'(
hehehhehe
best gak la bagi aku KLCC
first time kot aku gi KLCC di usia yang da meningkat ni
seingat aku la last aku pergi KLCC masa aku darjah 3 dan ke bawah
tu pong main water theme park je la
Suria KLCC tu tak pernah jejak pong
besh besh
rasa nak pergi lagi
tenaga aku berkurangan sebab aku demam
aku nak observe KLCC tu pong da penat
padahal aku jenis yang sekali pergi aku da boleh hafal da mall tu
hebat tak? belagak takk??
then hari sabtu tu gak la aku balik
sebab ahad bapak aku nak lawat aku kat KMS so aku balik teros la
btw, memang best
aku tak pernah hang out dengan angah, mila, sella and sofina..
so aku da merasa hang out dengan mereka
and not bad, aku senang je
asal boleh satu kepala ngan aku, jommm
heheheh




big time :)


kami comel ;)


background gambar kami :)
hot hot
bukan pak cik tepi tu kayy

tiga anak dara sunti Tanjong Karang

 

tak sedar diri demam
pose gedik pong aku larat buat tauu


i miss you badak!!!


aku memang comel :)
bajet!!


gambar audition jadi tukang sapu sampah kat KLCC
ambikla saya bekerja
wahahahaha  :D

* big time, i'll miss this moment *

p/s : sangat tak pasal boleh la terjumpa dedeq, auni, diyana
hahahah
thanx doc arra,(padahal amek engineering) jaga pasal makan minum aku

1 comment:

  1. hahahhaha. sorie. aku un merelakan diri aku di kidnap. hahahaha. thanz for this entry. i love it. :3

    ReplyDelete