Saturday, December 24, 2011

project science computer



sorry larr da lama tak blogging
kesibukan yang melanda diri inilah penyebab aku jarang blogging
aku merasakan dari aku pecah kepala blogging, 
lebih baik aku pecah kepala kat research BI yang haram entah bila entah nak siap

********

ha..meh tengok project computer science aku
kitorang belajar wat video, pakai openshot lar, free software
openshot nie dua kali lima je dengan windows movie maker
yang mana sesiapa user computer mostly pakai windows
tapi kolej aku pakai software free semuanya, 
ubuntu la, ku buntu lah, jangan kau buntu sudah
aku ada gak la masukkan beberapa gambar mengong sikit lar
aku masukkan gambar family, kawan-kawan which is
they are bunch of the best people ive known
jenoh gak la nak downloads gambar video bagai, sebab nak menjayakan project nie
mahu taknya, aku berkangkang mata nak download gambar and video bagai nie
seronok jugak la buat
aku punya nie boleh tahan simple, tapi ada orang lagi simple
aku memang nak cukupkan habis lagu istimewa-indigo ni pong
senang, malas nak razor scale bagai, nyampah aku
pening jugak buat benda nie
tapi, its fun 
maybe readers, you should try it
mana tau nanti da pakar boleh jadi pengarah filem hahah :D
 okay lar, hope y'all like it
satu lagi kalau video ini readers rasa merepek?
aku nak wat cemana?
nie je la yang aku mampu, hehehe
i'm THE WONDER GIRL
comel tahap melampau lagi hiperbola
da~~ see ya!


thanx to ekin, sebab bagi pinjam broadband :)


mana aci gambar ekin je masok!!
thanx mucho gracias

* STAR gak aku wat video ni *

p/s : besh besh! dush dush!
hari tu quiz chemistry aku dapat buat :)
readers, you may pause or mute my blog's song to watch the video, fellas

No comments:

Post a Comment