Tuesday, September 7, 2010

the making of kuih sarang semut

heheheh...selepas bangun tidur ku yang indah,saya diarahkan oleh bonda tercinta untuk MENGGENTEL jem nenas untuk buat tat nenas yang abah saya suka...
da tradisi family saya untuk buat kuih raya... hehehehe :D
meh tengok cemaner nak buat kuih raya!

menggentel tat nenas sangat merimaskan+berlengas..
MySpace

tu lar kerja saya setiap tahun...huhuhuh nak wat cemaner..
saya anak mithali+solehah...(puji diri)MySpace

pheww!!

saya terus buat kuih sarang semut... saya bersama-sama bonda tercinta...mama saya cookies maker!! hahahah.. saya pembantu kecil sahaja... hehehe


i wish that my mama let me do it...
she says: no no!!

golden hand..huhu


yang sebok nie bukan pembantu kecil macam saya..tapi pembantu makan..
MySpace


lebey kurang camtu lar... heheheh ini memang kuih dari saya lahir,memang mama saya buat...

KUIH SARANG SEMUT!!
MySpace


dengan jayanya saya beserta mama saya siapkan...MySpace
esok mybe tat nenas!!
wahahahah.. love kuih ini..
datang lar beraya di rumah saya ..makan kuih raya ini..MySpace
dijemput datang k? love yaww!!

No comments:

Post a Comment