Thursday, September 9, 2010

i'm da great helper!!

heheheh... macam saya cakap semalam.. hari nie mesti wat tat nenas...
penat kot gentel benda tu...
mama n saya lar yang buat..
mama : the bakerMySpace
hawa : the superb helper MySpace
hahahh.. cemaner eh..
im great!!


mama nak buat lar nie



dalam oven!

siappp!!!
MySpace

how great we are.. we're blessed!!
hehehehe
semalam sebenarnyer ader wat kuih lagi..
tapi saya tatau namer kuih tu jadi saya sertakan je lar gambar nyer..


saya tatau aper nama kuih raya ini.. mama saya kate buat je lar cemanerpon!
the end : SEDAP!!


the making of kuih semperit!
tapi tak siap ag coz ceri tak letak lagi..hahaha

pastu saya goreng kacang..
esok nak buat kuah kacang... saya memang anak mithali!!
malas nak riak!! hahahah MySpace
esok baru nak masak segala benda..
rendang,kuah kacang,kari ayam...
tu memang wajib ar setiap tahun..
k lar.. nak wat benda lain!
choww!!!!

No comments:

Post a Comment