Saturday, June 19, 2010

langkawi BEST!

huhuhu...citer aku pergi LANGKAWI pulak...

kitorang bertolak dari rumah agak awal... aku cam biase, tidur dalam kereta...hahahha
jam 2230 pada 11 Jun 2010... tu bertolak tu...
ader 7 jam... aku celik mata,banyak kali pun tak sampai2 lagi...hahahha
aku da penat tidur..
tapi... best!

Day 1

huh,sampai jugak!
kitorang satu family akhirnya sampai kat langkawi... tapi baru jeti..
hahaha.. pastu kitorang naik bot..jam 0630.. hahaha
dalam bot pun aku tidur... hahahaha
aku da cakap aku memang suka tidur... hahaha dalam bot..
hahahha,then,kitorang sampai jua akhirnya... PULAU LANGKAWI...huhuhuh
bestnyer!hehehehe
our first destination is Langkawi Bird Paradise....
best ar jugak... tempat nie tak busuk pon even ader banyak binatang...
tak macam sesetengah zoo,busuk,, bau macam2 taik binatang..
then,kitorang naik lar kereta iswara paling canggih pernah aku jumper...kehangatan kereta itu berikan pada aku, membuatkan aku rase nak bakar jer terus kereta tu...
tapi, sabar itu sebahagian dari iman,, nasib baik kereta sewa, kalu tak, memang aku nak bakar kereta tu terus.. :(
pastu,kitorang pergi naik kereta kabel lak... huhuhuh... not bad lar..
kat sane aku jumpe budak2 prodigy... tak sangka ku BADAR pon ader.. turun terus tudung aku...
hahaha..:DD

sampai kat puncak...

huhuhu... kitorang pon pergi lar... kat jambatan yg die bina untok tgok view...
penat2...mmg penat! imagine ar... kitrang tak check in hotel langsong...hahhaahha
next destination, 3 pulau kitorang nak jelajah, naik trip gune bot....huuhuhuh

Pulau Dayang Bunting


Pulau Beras Basah

and the rest is history... :P

No comments:

Post a Comment