Saturday, June 19, 2010

i city

emmm pergi rumah pak long tersayang pada 17 Jun 2010..
kat sana jumpa ar family belah mama...
satu aku tak suka family mam nie, banyak sangat kerabatnyer... sampai aku tak kenal..
dah tu banyak+panggil gelaran...
kadang2 aku diam jer kalau jumper kerabat mama...
tak tau nak borak aper... walaupon aku nie ramah orangnyer,tp dengan diorang aku diam...
maner yang aku kenal,aku bukak mulut ar...
hahahah... tapi yang ari tu... aku bukak mulut ar... sebab kerabat mama yang aku rapat lar...

then, pergi i city

selepas kunjung mengunjung dilakukan oleh aku dan keluargaku, kami berpisah dengan sedara mara yang lain..
jalan punya jalan,, ingat nak balik,,, tetiba kitorang 'terlalu' i city...
tapi ikot plam mama and abah,kitorang patotnyer pergi Jaya Jusco Bukit Raja tersayang kami..
pusat kami keluar duit...hahahah
masok i city da ar bayar seringgit.. takper la...
tengok aper yang best sangat tempat nie...
huhuh :DD

POKOK I CITY

batang : biase jer..
ranting : ha.. yang nie ar lampunyer...cantik! warna warni...
suke giler tgok.. ^_^
then kitorang ambil ar macam2 gambar... gila kamera ha...
hahhaha o_o


pastu kitorang makan kat kedai char kuey teow...
boleh tahan sedap ar...
makan punyer makan, apa lagi... tangkap gambar banyak2 ar..
hahahaha


mama dengan abah... beria abah nak ambil gambar dengan mama.. romantik la sangat!! :DD

kami adik beradik bersatoo... ;) [adam,hawa,ibrahim sarah]


ib yang handsome... hahahhaha


adek aku pose sampai naik kaki... hahahaha 'cited' sangat


credit to my bro lar... hahahh serba hijau aku ari tu... hahah :DD


abang aku pon same je citednyer...hahaha

mule2 datang.. punyer ar jakun+batak...
hahahah..
mule2 datang pun aku ingat pokok betol,rup2nyer,tiang lampu...
okey ar...huhuhu
i city best
... not bad lar... :)
as long as my family ader... hahaha

No comments:

Post a Comment