Monday, August 26, 2013

Aidilfiri 2013


Selamat Hari Raya 
family aku gathering masa raya ke berapa entah
sambut ramai-ramai
menyambung kembali khuwah bersama-sama
ada gambar raya tengah main mercun bukan main
cousins yang besar kecik semua kumpul
HAHA
anak buah aku baru 2 orang
macam tak hengat dunia bila main mercun ni
hingar-bingar
aku decide lepas ni gambar semua nak extra large lah besarnya
jelas sikiT
 HAHA
camera DSLR cantik kan gambarnya
bila kecik rasa tak puas pulak nak tgok gambarnya
so lepas ni tak payah double click lagi dah
tapi takpe kalau nak buat jugak HAHA

so kesempatan ni
aku nak mintak maaf pada sesiapa yang mengenali aku
maaf zahir dan batin
pada readers yang baca blog ni mana tahu tersinggung dengan apa aku tulis kat blog ni,
 mintak ampun maaf
mari kita bersama-sama memberi kemaafan dan menerima kemaafan 
di bulan Syawal mulia ini
semoga Syawal 2013 menjadi lebih bermakna dari Syawal yang sebelumnya
goodbye Ramadhan, Hai Syawal
sama-sma kita berdoa, masih ada hayat kita untuk Ramadhan tahun depan
Aminn
















Maronah and Semaat's Family

*Family JAWA*

p/s : lama gila tak hapdate blog heeee ;p


No comments:

Post a Comment