Tuesday, January 22, 2013

beautiful day

asalammualaikum

hari ni hari pertama yang best sepanjang aku cuti dah seminggu ni haaa
sepanjang aku cuti, aku topup tidur, haaa
memang tak produktif langsung
ezyn datang melawat aku
sekali hang out dengan anom gi pasar
kitorang beli baju couple omooo ;O
kah kah kah
jumpa ezyn and anom aku spill out everything sepanjang aku tak jumpa dorang 
exchange stories like old times :')
happy me!!
totally missing my girlfriends 
muah muah muah
tadi pon dok sibuk buat free call via LINE dengan cok and badak
huwaaaa rasa nak menangis chit-chat dengan dorang :'(
padahal dulu, nak story babeng senang, tidor sesama borak-borak sampai tertidur
normal lah budak asrama
makan maggi, cerita lah macam-macam
daripada tadak cerita ke ada cerita
rindu, okay aku admit aku rindu girlfriends aku muahh
jom kita buat reunion
heeee
abah bagi green light lip lap aku nak gi KMS rabu ni
sila faham maksud "lip lap"
tak bersuluh terus green light tu
esok kena buat ayat kamceng, dan kena jadi anak mithali, heee
esok je lah kan, kekeke
nak gi SEPINTAR tapi aku tader tujuan
sokayy lah, ada hari penting aku pergi kay, hari koop ke
heheheh
insyaAllah aku datang
jom lah weyh buat reunion
heee, aku ter'free' sangat ni ha
ok ni je aku nak cerita
papai


*spread the love more than hate*

p/s : missing my girlfriends too much, big time *hands up*
aku dah beli hanger baru (yang ke-4) so boleh beli tudung baru and shawlssss :))



2 comments:

  1. assalamualaikum. umur akak berapa? :)

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam, 20y/0, still in 19 before upcoming birthdayy :))

    ReplyDelete