Monday, July 23, 2012

story story story

Assalammualaikum
okay banyak kejadian yang berlaku masa aku berehat dari blogging ni
sebulan gamaknya aku tak hapdate?
wooahh
okay ni keputusan UPU aku
Alhamdulillah
antara apa yang aku nak dapat
syukur Ya Allah
cuma sedih sikit sebab jauh
tapi biasalah
berani terima keputusan yang kita terima

"berani buat, berani tanggung"
ayat zaman sekolah kalau bawak handphone

omaiii PERLIS
mmg berbatu jauhnya
haishh
tapi kira ok sbb banyak geng perlis kat sana
yang dok satu Tanjong Karang dengan aku pon ada
setellah kalau camni HAHA

Life would be so boring without my crazy friends :)



***********

actually banyak je benda nak story
aku buat macaroons
for the first time aku kena tahan polis, haishh cuakebebeh
along confirm pergi korea bulan september tahun ni
almost weekend aku pergi kebun kat Kg. Gajah, Perak
abah masuk hospital
along sekarang praktikal dekat surat khabar KOSMO
 aku dah siap 3 pasang baju Alhamdulillah
aku masih tak dapat permission untuk driving (=.=')
ada new pet --> hedgedog babyy
kucing aku lahirkan 3 kittens
aku bergaduh dengan kucing sebab dia nak bersarang kat bilik aku
oh ye sekarang aku lagi aktif tweet2 dari fb
bilik aku sangatlah sangat kemas sbb aku on process barang seni aku nak dijual
hidup aku busy weekdays sebab pagi kelas jahit, petang drama korea :D
and recently, selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak

me and sarah masa senamrobik 1 Malaysia

* selamat berpuasa *

p/s : You were the best friend I ever had but you were also the worst enemy I ever had, and I can't believe it took me this long to realize that. One day, I hope you look back at what we had, and regret every single thing you did to let it end, biatch.

No comments:

Post a Comment