Thursday, January 19, 2012

programmer


hai readers
gambar yang korang nampak kat atas nie
 projek computer science aku
<<< programming >>>

rasa seronok jugak la serabutkan kepala aku yang berakarkan serabut
menambah serabut aku untuk buat programming yang sabut lagi serabut

( masih ada bakat pantun dalam diri aku)

actually, benda nie best gak
aku da la ada habit yang mana sagat buruk
malas nak fikir 
haaa, nampak tak
malas nak pikir
dan benda nie buat aku berfikir
agak-agak
aku ada can tak jadi programer?
ehehehh
agak best la kerja nie
hahahhaha
mahu gila otak aku nak translate bahasa computer nie

"manusia hanya merancang, tapi Allah yang menentukan"

okayyy 
cau cin cau
papaiii

* programmer ?? *

p/s: Mr. Kean laju sangat ajar, aku lampi nak kejar dia :)
you get what i mean or not??
(Mrs Kumu's trademark)
hahahaha :D

No comments:

Post a Comment