Wednesday, August 24, 2011

shopping raya



ni shopping hari ahad lepas baru nak wat entry
act,takdak idea sebenarnya


okay banyak jugak ye kami sekeluarga berbelanja
aku beli red bean mooncake, sedapp
*thumbs up with nodding head


ada Jaafar Onn dengan siapa tah, Maya kot namanya
tak pasti dong!

adek aku tak perlu puasa
confirm masuk syurga
nanti tarik kitorang one family
amin

bapak aku sekarang president
kena keluar lagi banyak duit nie
heheh :)




abaikan muka cited aku time shopping kay

*************

lepas Jusco Bukit Raja
pergi PAS a.k.a Plaza Alam Sentral


oleh kerana kepenatan dapat tangkap gambar nie je..hahah :D

**************

adek aku test baju


balik rumah teros runaway
bajet model Tyra Banks
shhuuhhshhuush
pi jauh-jauh adek tak puasa
:P


*im happy when i spending a lot of money*

p/s : nak iftar dengan budak sepintar!! rindoo mereka ^o^

No comments:

Post a Comment