Sunday, July 31, 2011

ujian paling senang

aku bakal UPS
*ujian pertengahan semester*
ujian paling senang

hahah
kentotmu senang
aku macam nak pecah kepala fikir fizik,math n kimia
tapi aku tak nak la confident sangat kat sains komputer
tapi try the best la
aku punya bisnes pun tertunggak ni ha
lepas UPS sambung balik..
huahuahua
tapi lepas matrik aku pegang market besar punya,,
heheheh

awarded to you damn

okay aku nak cerita tahap ke'cibai'an seorang minah
tapi taknak cerita kat sini
sapa nak tau call or text me
nanti you all pon akan pissed off too
pantang moyang kucing aku buat fitnah kat aku
bermuka-muka dengan aku
depan aku baik belakang cam setan
jaja la mulut ko tu kat manusia lain
aku pedulik hape
janji aku betul
lantak la kalau expression muka aku satu pon
muka aku!!
lantak la toya ke,ceria ke,penat ke,aku punya muka okay
mine!!


wat semak otak aku yang nak UPS nie
okay aku penat taip

time aku suci lagi kat KMS
aku memang love la
but now, CROSS
i hate you damn girl



* seriously i meant it *

p/s : muka,muka jangan main memang aku pantang
ni badan kita, satu badan, the whole body kurniaan Allah okay
gifted! who are you to judge mine that gifted by Allah

No comments:

Post a Comment