Tuesday, February 15, 2011

my wishlist


1.

HAPPINESS
kenapa kau aku nak benda nie??
aku suka happy
aku benci moody
aku nak family kawan-kawan aku,orang sekeliling aku happy
aku nak family aku happy selalu
i love abah,mama,along,ib,sarah and myself


2.

mp4 player SONY
mp4 nie memang aku nak dari tahun lepas lagi
benda nie toplist sebab aku da lama mengidam
harganya tak silap aku lar kan kalau yang 4GB RM499
mau botak kepala bapak aku nak belikan benda nie
mp4 nie memang MANTOP habish
kalau letak video memang clear habishh
aku tak boleh hidup tanpa muzik
AKU NAK


3.


DRIVING
kenapa aku wish benda nie??
aku nak bawak mama aku pergi tesco macam abang aku buat dulu
aku nak ganti abah kalau long journey (gilir-gilir bawak kereta)
aku nak bawak diri aku dan kawan-kawan aku jalan-jalan (macam abang aku)
aku nak gi tempat besh-besh
*aku saja ambik gambar nie sebab kawan2 aku selalu ejek aku 'gigi'*



4.


kamera DSLR Nikon D90
kenapa aku nak?
sebab nampak stylo
aku memang suka ambik gambar
bagi aku pictures had to be snap for keep memories
actually aku jealous tengok abang aku pakai kamera DSLR dia
AKU PON NAK


5.


SUPRA
shoes nie memang akan menampakkan stylo pada diri pemakai
lagi-lagi pakai skinny jeans yang menjadi kegilaan aku sekarang
aku tak kisah lar fake ke ori asal nampak bentuk supra
KALAU BOLEH NAK GAK

aku nak boleh??
*sape yang bagi or belanja aku wishlist nie aku muaxhh*

No comments:

Post a Comment